jurnalist si fotbalist

marți, 15 martie 2011

Banc cu fotbalisti buni de tot

Dupa legalizarea prostitutiei,politia prinde, trei fete la negru.Deferite justitiei sint condamnate la 1 an de inchisoare.Odata terminata perioada de detentie ,psihologul inchisorii vrea sa stie in ce masura munca lui da roade ,si ca atare le intreaba pe fete ,ce vor face in prima zi de libertate?prima spune:eu ,odata ce ajung afara ,primul lucru pe care il fac e sa ma imbat crita,a doua :eu am sa iau un taxi si am sa ma duc cu el la o departare de 500 de km de locul asta ,si ii voi plati in natura taximetristului.a treia:eu am sa fug repede  sa ma casatoresc,sa fac un copil,care sa se faca fotbalist,dar unul bun de tot ,sa dribleze toata echipa adversa si sa traga in bara ,ca sa srige toata lumea din tribune,ca vrea sa se culce cu mamica lui.

Niciun comentariu: