jurnalist si fotbalist

vineri, 14 ianuarie 2011

de ale lui gsp

avem un post,GSPTV,care se dedica sportului,24 din 24.uitindu- ma la el am avut surpriza sa constat ,ca,in majoritate timpului,mai mult de 5 ore ,spatiul este ocupat de unu,si una,asta cind nu sint 3,adica una si alti 2(dintre care unul este fix,adica mereu).surpriza a fost si mai  mare ascultindu-i.de ce?pur si simplu ,am constat ca nu am nevoie de televizor,ca pur si simplu,puteam sa ma duc in obor,adica in tirg ,fie el cel din Bucuresti sau oricare altul,pentru a descoperi aceiasi atmosfera de mahala,unul vorbind peste altul,subiecte de scandal ,in care fiecare dintre cei 3,se intrec in a pune intrebari care mai de care mai idioate interlocutorilor ,pe care ii gasesc haru domnului peste tot,la Craiova,la Bucuresti,la Cluj,sau Timisoara,mai putin la Galati(nici nu ma mira ca sint pe locl 1 in liga).si am mai constat ca patronul postului,o fi alt VINTU?,nu stie  ca avem  o zicala romaneasca ,veche de cind lumea :omul potrivit al locul potrivit,ca daca o stia ,nu-i punea pa aia 3 in studio,.si am mai constat ca daca, respectiva emisiune are rating inalt de audienta,inseamna ca nu mai avem iubitori de fotbal in tara ,si daca nu mai avem iubitori de fotbal ,nu mai avem nici fotbal.si constat cu groaza ca am dreptate.

Niciun comentariu: